Interfejs diagnostyczny: BMW Commander rel. 2,07 +przełącznik pinów
(BMW, Mini, Rolls Royce) modele 1996-2014
Produkt pochodzi z oficjalnej dystrybucji marki GERANTZ Technik na Polskę
(jednocześnie przestrzegamy przed licznymi chińskimi podróbkami, które nie spełniają wymogów norm technicznych)
Zestaw całkowicie w języku polskim
(instrukcje, lokalizacje złącz diagnostycznych w poszczególnych autach, porady diagnostyczne, w tym: kasowanie kontrolek inspekcji serwisowych i olejowych, kody błędów.) oraz nasz autorski program: Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia w wersji 2.47, z TECHNOLOGIĄ Click&Easy™
Opis produktu:
Interfejs diagnostyczny BMW Commander w wersji 2.07 z wtykiem OBD2 to niezawodne narzędzie do kompleksowej obsługi samochodów marki BMW, Mini oraz Rolls Royce. Stanowi doskonałą i przystępną cenowo alternatywę dla profesjonalnych urządzeń serwisowych, takich jak BMW GT1. Dzięki prostemu podłączeniu do komputera PC zamienia go w zaawansowane narzędzie diagnostyczne, obsługujące wszystkie systemy BMW z lat 1996-2014.
Ten interfejs umożliwia szybkie zdiagnozowanie pracy różnych modułów samochodowych, w tym silnika, systemu ABS, poduszek powietrznych oraz wielu innych elementów elektronicznych. Pozwala na wykrywanie usterek oraz przeprowadzanie testów i adaptacji, takich jak regulacja kąta wtrysku, ustawienie przepustnicy czy programowanie immobilizera. Możliwość aktywowania ukrytych funkcji, takich jak tempomat czy światła do jazdy dziennej, czyni ten interfejs wyjątkowo wszechstronnym narzędziem.
Użycie tego interfejsu pozwala na samodzielne diagnozowanie usterek, co nie tylko oszczędza czas, ale również pieniądze. Samodzielnie zidentyfikowana usterka często okazuje się łatwa do usunięcia, co w serwisie mogłoby wiązać się z wysokimi kosztami. Dzięki temu urządzeniu możesz przeprowadzić diagnostykę na poziomie porównywalnym z profesjonalnymi serwisami, unikając przy tym zbędnych wydatków.
Dodatkowe informacje:
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
- odczyt/kasowanie kodów usterek
- kasowanie inspekcji serwisowych i olejowych
- auto kodowanie i programowanie: (np: silnika, AirBag, skrzyni biegów, systemów antykradzieżowych, systemu kontroli świateł i wiele innych)
- podgląd parametrów pracy podczas jazdy tzw. bloki pomiarowe (np: temp. zasysanego powietrza, napięcie ładowania, położenie przepustnicy, sygnały sondy lambda, skład mieszanki, obroty silnika, obciążenie silnika, czasy wtrysków, ciśnienie doładowania oraz wiele innych)
- przeprowadzanie adaptacji elementów wykonawczych (np: przepustnica, regulacja obrotów, zapłonu, kąta wtrysku i inne)
- testowanie elementów wykonawczych (np: przepustnica, zawory, czujniki i inne)
- aktywowanie ukrytych funkcji (aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu, aktywacja świateł do jazdy dziennej, aktywacja tempomatu, aktywowanie asystenta parkowania)
- immobiliser (kodowanie nowych kluczyków)
- doposażenie
- przeprowadzanie nastaw podstawowych
- regulacja świateł xenonowych
- regulacja webasto (ogrzewanie postojowe)
- synchronizacja EWS
- przekodowanie USA - Europa
- oraz wiele innych funkcji serwisowych...
Powyższe funkcje dostępne są dla każdego z poniższych modułów wyposażenia:
- silnik
- automatyczna skrzynia biegów
- poduszki powietrzne AirBag
- ABS
- cruise system ASC, DSC
- klimatyzacja
- EWS
- LKE
- CAS
- liczniki, wskaźniki
- moduł komfortu
- elektryczne szyby
- centralny zamek
- moduł świateł
- moduł siedzeń
- immobiliser
- tempomat
- czujnik deszczu i zmierzchu
- elektryczny szyberdach
- zawieszenie
- ciśnienie w oponach
- radio
- instalacja audio
- lusterka
- sterowanie kierownicy
- oraz wiele innych...
Diagnoza wszystkich dostępnych modułów o adresach od 0x01 do 0x80.
Obsługiwane protokoły:
- ISO 9141
- ISO 9141-2
- ISO 14230-4
- KWP FAST
- D-CAN
- PT-CAN
- K-CAN
Interfejs BMW Commander rel. 2,07 ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: Pentium 133 Mhz
- pamięć: 8MB
- wolne miejsce na dysku: 5MB
- port USB: 1
- system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 i 64-bit) / 8 (32 i 64-bit) / 8.1 / 10 (32 i 64-bit) / 11 (32 i 64-bit) / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
- Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
- Zabezpieczenie przepięciowe
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem
Lista różnic w porównaniu do zwykłych kabli typu INPA, GT1 czy DIS:
- poprawiona komunikacja protokołem KWP FAST
- możliwość dostępu do pamięci sterowników i liczników w adresach od 0x01 do 0x80
- rozpoczęcie i stabilne utrzymanie sesji diagnostycznej
- odczytywanie i kasowanie pamięci usterek
- w/w funkcje nie podsiadają typowe kable Inpa, GT1, DIS
Dodatkowe informacje:
- Producent: GERANTZ Technik
- Numer katalogowy producenta: GT1088IDcc
- Gwarancja: 2 lata
- Bezpłatne wsparcie techniczne: 2 lata
- Bezpłatne aktualizacje: 2 lata
Zasada działania:
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu włączamy zapłon, następnie uruchamiamy odpowiedni program diagnostyczny.
INSTALACJA URZĄDZENIA - TECHNOLOGIA Click&Easy™). Wystarczy włożyć płytę do napędu i po automatycznym uruchomieniu pojawi się nasz autorski program instalacyjny.
Należy teraz wykonać odpowiednio krok 1, 2 i 3 (postępując zgodnie ze wskazówkami asystenta), aby bezproblemowo przebrnąć przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia (w razie problemów przy każdym kroku dostępna jest szybka pomoc będąca w zasięgu jednego kliknięcia).
TECHNOLOGIA Click&Easy™ - już nie musisz być informatykiem-mechanikiem z wyższym wykształceniem, aby poznać tajniki diagnostyki samochodowej. Teraz wystarczy znać tylko podstawy obsługi komputera, a nasz Asystent poprowadzi Cię "krok-po-kroku" przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia w systemie, a także pomoże przy pierwszej, własnej diagnostyce pojazdu.
Diagnostyka pojazdu:
Najpopularniejszym programem współpracującym z interfejsem jest INPA. Interfejs współpracuje z takimi programami diagnostycznymi jak:
- INPA
- Ediabas
- NCS Expert
- DIS
- TIS
- SSS Progman
- NFS
- WinKFP
- Toolset32
- Navcoder
- Carsoft
Po uruchomieniu programu wybieramy moduł z którym chcemy się połączyć (może to być sterownik silnika, abs`u, air-bag`u, immobilisera lub każdy inny spośród kilkudziesięciu dostępnych). Gdy dokonamy wyboru odpowiedniego modułu czekamy na zgłoszenie się sterownika.
W ten prosty sposób można sprawdzić każdy samochód marki BMW, Mini czy Rolls Royce. Wystarczy wsiąść do auta, włączyć program i zrobić próbną jazdę obserwując aktualne parametry pracy.
SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!
Instrukcje diagnostyczne (ekstra dodatek promocyjny)
Tylko teraz dodajemy całkowicie za darmo zestaw instrukcji oraz porad diagnostycznych opisujących krok po kroku procedury. Poniżej znajduje się szczegółowy opis dodatkowej zawartości.
Lista instrukcji i procedur diagnostycznych:
- aktywacja świateł dziennych
- 15-stykowe złącze diagnostyczne (opis pinów)
- 16-stykowe złącze diagnostyczne (opis pinów)
- 20-stykowe złącze diagnostyczne (opis pinów)
- informacje o pojeździe oraz test licznika
- obsługa komputera pokładowego
- jak odszyfrować informacje o oponie
- kasowanie inspekcji serwisowej (dla większości samochodów europejskich [54 strony])
- kasowanie inspekcji serwisowej (sprzętowe za pomocą interfejsu)
- rozszyfrowanie kodu VIN
- kodowanie kluczyka w serii 5
- kody błędów OBD2 - typ B (263 usterki nadwozia)
- kody błędów OBD2 - typ C (190 usterek układu jezdnego)
- kody błędów OBD2 - typ P (492 usterki układu napędowego)
- kody błędów OBD2 - typ U (629 usterek systemu komunikacji)
- nazwy i kody stosowanych lakierów
- opis moduły Check Control
- opis skrzynki bezpieczników E39
- słownik elektroniki samochodowej [leksykon]
- sprawdzanie wentylatora klimatyzacji
- wymiana/czyszczenie zaworu EGR
- wymiana wężyków spryskiwaczy E39
- zmiana języka komputera pokładowego
- schematy elektryczne
WSZYSTKIE INSTRUKCJE SĄ W PEŁNI W JĘZYKU POLSKIM
Potwierdzenie jakości:
- GERANTZ Technik - marka znana i ceniona na polskim rynku. Dzięki temu, że zostaliśmy jej oficjalnym dystrybutorem, jesteśmy w stanie zaoferować wysoką jakość produktów w bardzo przystępnej cenie.
- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji zostały wykorzystane wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia stabilną i bezawaryjną pracę urządzenia.
- Certyfikaty CE, FC, RoHS - produkt spełnia surowe normy CE, FC oraz RoHS przez co jest w pełni bezpieczny dla użytkownika. jednocześnie przestrzegamy przed licznymi chińskimi podróbkami, które nie spełniają wymogów norm technicznych.
- 2 lata ochrony gwarancyjnej - pełna gwarancja producenta na okres 24-ech miesięcy realizowana na terenie kraju.
- Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - produkt jest objęty programem "Centrum pomocy technicznej On-Line".
Centrum pomocy technicznej On-Line:
Ten produkt objęty jest programem "Centrum pomocy technicznej On-Line". Jako jedyni w branży uruchomiliśmy innowacyjny system pomocy technicznej.
Zawiera m.in.: instrukcje obsługi, porady, zawartość płyt do pobrania, czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Można w nim również skorzystać z pomocy dedykowanego konsultanta.
Co zamawiasz:
- Interfejs diagnostyczny BMW Commander rel. 2,07 USB (długość przewodu: 130cm)
- Płyta CD zawierająca:
- Poradnik kasowania inspekcji serwisowej w większości samochodów europejskich (54 strony)
- Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
- Certyfikat autentyczności GERANTZ Technik
- ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
- Dostępne kolory: biało-czerwony (przeźroczysty) lub biały (przeźroczysty), wysyłany losowo
- nasz autorski program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" wersja 2.47 (Click&Easy™)
- najnowsze sterowniki (drivery)
- instrukcja obsługi urządzenia
- pełna lista kodów usterek (1523 opisane błędy)
- porady diagnostyczne
- ekstra dodatek promocyjny
ZESTAW W PEŁNEJ, POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ !!!
Lista obsługiwanych modeli samochodów:
BMW
- E31 - 4.0 / 4.4 / 5.4 / 5.6 ----------> 1996-99
- E34 - 1.8 / 2.0 / 2.5 / 3.0 / 3.8 / 4.0 ----------> 1996-97
- E36 - 1.6 / 1.7 / 1.8 / 1.9 / 2.0 / 2.2 / 2.5 / 2.8 / 3.0 / 3.2 ----------> 1996-03
- E38 - 2.5 / 2.8 / 3.0 / 3.5 / 4.0 / 4.4 / 5.4 ----------> 1996-01
- E39 - 2.0 / 2.2 / 2.5 / 3.0 / 3.5 / 4.4 / 4.9 ----------> 1996-03
- E46 - 1.6 / 1.8 / 1.9 / 2.0 / 2.2 / 2.5 / 2.8 / 3.0 / 3.2 ----------> 1998-07
- E52 - 4.9 ----------> 2000-03
- E53 - 3.0 / 4.4 / 4.6 / 4.8 ----------> 2000-07
- E60 - 2.0 / 2.2 / 2.5 / 3.0 / 4.0 / 4.4 / 4.8 / 5.0 ----------> 2001-10
- E61 - 2.0 / 2.5 / 3.0 / 4.4 / 4.8 / 5.0 ----------> 2004-10
- E63 - 3.0 / 4.4 / 4.8 / 5.0 ----------> 2004-10
- E64 - 3.0 / 4.4 / 4.8 / 5.0 ----------> 2004-10
- E65 - 3.0 / 3.6 / 3.9 / 4.0 / 4.4 / 4.8 / 6.0 ----------> 2001-09
- E66 - 3.0 / 3.6 / 3.9 / 4.0 / 4.4 / 4.8 / 6.0 ----------> 2001-09
- E67 - 3.0 / 3.6 / 3.9 / 4.0 / 4.4 / 4.8 / 6.0 ----------> 2001-09
- E70 - 3.0 / 4.4 / 4.8 ----------> 2006-13
- E81 - 1.6 / 2.0 / 3.0 ----------> 2006-11
- E82 - 2.0 / 3.0 ----------> 2006-13
- E83 - 2.0 / 2.5 / 3.0 ----------> 2003-11
- E84 - 1.6 / 2.0 / 3.0 ----------> 2009-14
- E85 - 2.0 / 2.2 / 2.5 / 3.0 / 3.2 ----------> 2003-09
- E86 - 3.0 / 3.2 ----------> 2006-09
- E87 - 1.6 / 2.0 / 3.0 ----------> 2003-13
- E88 - 2.0 / 3.0 ----------> 2008-13
- E89 - 2.0 / 2.5 / 3.0 ----------> 2009-14
- E90 - 1.6 / 2.0 / 2.5 / 3.0 ----------> 2005-06
- E91 - 1.6 / 2.0 / 2.5 / 3.0 ----------> 2004-12
- E92 - 1.6 / 2.0 / 2.5 / 3.0 / 4.0 / 4.4 ----------> 2005-13
- E93 - 2.0 / 2.5 / 3.0 / 4.0 ----------> 2006-13
Mini
- R50 - 1.4 / 1.6 ----------> 2001-06
- R52 - 1.6 ----------> 2004-07
- R53 - 1.4 / 1.6 ----------> 2001-06
- R55 - 1.4 / 1.6 / 2.0 ----------> 2006-14
- R56 - 1.4 / 1.6 / 2.0 ----------> 2005-13
Rolls Royce
- Park Seraph - 6.75 ----------> 1996-02
- Phantom - 6.75 ----------> 2003-06
- Silver Dawn - 6.75 ----------> 1996-98
- Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe zamieszczone na niniejszej stronie należą do odpowiednich właścicieli. Znaki lub nazwy towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
- Oprogramowanie diagnostyczne jest darmowe na licencji GNU/GPL lub OpenSource, nie jest wliczone w cenę towaru. Ze względu na bardzo częste aktualizacje takich programów zaleca się poszczególne programy pobierać bezpośrednio ze stron producentów i/lub ich dystrybutorów.
- Użycie niektórych funkcji oferowanego urządzenia lub dostępnego oprogramowania, z uwagi na zaawansowane możliwości, może wymagać dodatkowej wiedzy technicznej na temat działania układów elektronicznych pojazdu. Zaleca się zapoznanie z nią przed użyciem zakupionego produktu.
Interfejs diagnostyczny BMW Commander rel. 2,07 +przełącznik pinów (modele: 1996-2014)
- Producent: GERANTZ Technik
- Kod Produktu: GT1088ID
- Cena Allegro: 159,00zł
-
149,00zł
Tagi: Interfejs diagnostyczny BMW Commander rel. 2, 07 +przełącznik pinów